värmeservice

Värmeservice och serviceavtal

Vi förstår dina behov

Exakt vad bra service är upptäcker du oftast när du får dålig service. För oss innebär bra värmeservice att du har total kontroll över din anläggning och din energiförbrukning. Därför försöker våra medarbetare alltid förstå exakt vad du behöver och värdesätter. Sedan gör vi vårt bästa för att överträffa förväntningarna. Teknisk kompetens är en förutsättning för att utföra ett bra arbete. Men vi vill mer än så. Vi strävar alltid efter att vara proaktiva och föreslå åtgärder som kan förbättra din fastighet.

Det här ingår i vår värmeservice:

  • Felsökning
  • Jour
  • Energiutredning
  • Serviceavtal
  • Ronderingar
  • Förbättringsförslag
  • Energiuppföljning
  • Ombyggnationer
  • Renoveringar
  • Rikstäckande service – vi når 90% av Sveriges fastigheter inom 60 minuter

Jag vill träffas om det här

Bra att tänka på:

  • Välj en partner som har service som huvudfokus – inte installation.
  • Välj en partner som förstår hur ventilation samverkar med värme, kyla och styr- och reglerteknik.
  • Välj en partner som är stor nog för att ha rätt resurser, men liten nog för att bry sig om dig som kund.

 

Tips från Energihandboken

Prioritera helhetsperspektivet Välj en leverantör som kan både värme, styrteknik, ventilation och kyla. Tyvärr missar entekniksbolagen (som bara vill sälja mer av en viss del) det viktigaste för att spara energi; samverkan av systemen. En fastighetstekniker med förståelse för helheten är värd sin vikt i guld och sparar energi och pengar.

Beställ Energihandboken